| Dobro wspólne i kres kapitalizmu | Praktyka Teoretyczna | 6-8 |
| W poszukiwaniu Rzeczy-pospolitej | Antonio Negri | 11-18 | |||
| Jak możliwa jest absolutna demokracja? | Joanna Bednarek | 19-31 | |||
| Alternowoczesność: genealogie komunizmu w trylogii Hardta i Negriego | Mateusz Janik | 33-43 |
| Wokół dobra wspólnego - wywiad | Antonio Negri, Filippo Del Lucchese, Jason E. Smith | 47-68 | |||
| Pięć tez o dobru wspólnym | Gigi Roggero | 69-83 | |||
| Przekładanie różnic na to, co wspólne | Anna Curcio | 85-99 |
| Potwory. Próba feministycznej lektury Rzeczy-pospolitej Hardta i Negriego | Ewa Majewska | 103-122 | |||
| Analiza Rzeczy-pospolitej | David Harvey | 113-126 | |||
| Odpowiedź Davidowi Harveyowi | Antonio Negri, Michael Hardt | 127-133 |
| Projekt Rzecz-pospolita | Praktyka Teoretyczna | 137 | |||
| Program polityczny dla dwudziestego pierwszego wieku | Sandro Chignola | 139-142 | |||
| O Rzeczy-pospolitej i nierozwiązanych sprzecznościach | Alvaro Reyes | 143-145 | |||
| Widma tego, co wspólne, oraz diagram wartości | Matteo Pasquinelli | 147-151 | |||
| Kartografie anty- i alternowoczesności | Sandro Mezzadra | 153-157 | |||
| Krótka uwaga odnośnie różnic i tego, co wspólne, w Rzeczy-pospolitej | Anna Curcio | 159-161 | |||
| O co walczymy? | Jason Francis McGimsey | 163-164 | |||
| Rzecz-pospolita. Nowe maszyny tego, co wspólne | Gerald Raunig | 165-168 | |||
| W stronę instytucji dobra wspólnego | Gigi Roggero | 169-173 |
| Foucault czyta Marksa. Marks czyta Foucaulta | Michał Kozłowski | 177-184 | |||
| Postrukturalistyczna teoria dyskursu i empiryczne badania społeczne | Wiktor Marzec | 185-198 |
| Utopia? Tak, poproszę! | Joanna Bednarek | 201-207 | |||
| Utopia popularna. Kilka uwag o książce Tomasza Majewskiego Dialektyczne feerie: szkoła frankfurcka i kultura popularna | Wiktor Marzec | 209-214 |